Etelä-Pohjanmaan agronomien raviretki Seinäjoelle su 3.4.2016

3.4.2016 16:30

Järjestämme koko perheen ravipäivän sunnuntaina 3.4. Seinäjoen raviradalla. Ravit alkavat 17:30 ja kokoonnutaan raviradalla klo 16:30. Mennään tutustumaan tallialueen varikolle, mitä kulissien takana tapahtuu ja tallikierroksen jälkeen perheen pienemmät pääsevät tutustumaan ponitallin poneihin.

Tallikierroksen jälkeen tullaan katsomoalueella seuraamaan raveja ja ruokailemaan siinä ohessa. Lapsille on ilmainen valvottu leikkipaikka, jonne yli kolmivuotiaat voi jättää. Ravien alussa kuullaan esittely Seinäjoen ravikeskuksesta ja ehkäpä joitain rahanarvoisia pelivinkkejä ja peliopastusta. Mukaan kannattaa varata hieman käteistä pelaamista varten.

Päivän hinta jäsenille+avec vain 10 €/hlö sisältää ruokailun (porsaan leike tai hotwingssiivet) ja juomana vesi/mehu, kahvi, sisäänpääsyn, käsiohjelman ja muun ohjelman. Lasten (2-12v) ruoka 5€/hlö. Ilmoittautumiset Niina Immoselle ke 23.3 mennessä ensisijaisesti s-postilla niina.immonen@atria.fi tai puh. 040 482 5895.