Ständi ViikkiAreenassa

19.11.2019 10:00 – 20.11.2019 14:30

Ständi

Tervetuloa Agronomiliiton ständille ViikkiAreena-tapahtumaan 19.-20.11. klo 10-14.30. Hae vinkit kesätyönhakuun! Paikalla ovat liiton jäsenpalvelupäällikkö ja opiskelijapromoottorit.

Kysy työstä -klinikat (PERUTTU)

Ständillä on myös Agronomiliiton neuvottelupäällikköjen Minna Hälikän ja Outi Parikan pitämä Kysy työstä -klinikka tiistaina 19.11.

Askarruttaako sinua jokin työsuhteeseen tai työpaikkaasi liittyvä asia? Riittääkö suullinen työsopimus? Mitä tarkoittaa peruspalkka ja mitä lisiä tulee maksaa? Mitä tarkoittaa 0-tuntisopimus? Miten asettaa palkkatoive työhakemuksessa? Varaa itsellesi oma 15 minuutin aika tai pistäydy neuvottelupäällikön juttusille ilman ajanvarausta. Yksityissektorin työsuhdeneuvonnan kysymyksiin vastaa neuvottelupäällikkö Minna Hälikkä ja julkisen sektorin työ- ja virkasuhdeneuvonnan kysymyksiin vastaa neuvottelupäällikkö Outi Parikka.

Ajan varattuasi lähetä osoitteeseen tyosuhdeneuvonta(at)agronomiliitto.fi ennakkoon tieto, mistä haluat jutella ja mahdolliset siihen liittyvät asiakirjat. Ilmoittautuminen päättyy, kun kaikki ajat on varattu tai viimeistään 11.11.