Esiintymistyöpaja opiskelijoille

12.4.2016 18:00 – 20:00

Itsevarmaksi esiintyjäksi?

Esiintymistyöpaja opiskelijoille 12.4.2016 klo 18-20

Tule karistamaan turha esiintymisjännitys ja oppimaan, kuinka esiintyminen on hauskaa! Työpajassa keskustellaan esiintymisjännityksestä ja annetaan vinkkejä siitä selviämiseen. Harjoituksen saamiseksi tehdään myös kevyitä ja mukavia harjoitteita, joiden avulla vapisevat raajat, kuiva suu ja hillitön sydämen hakkaus saadaan kuriin. Kouluttajana toimii Elina Lauren, jonka oma tausta on teatterissa. Tämä näkyy muun muassa työpajan ja harjoitteiden toiminnallisuudessa.

Työpaja on Agronomiliiton toimistolla osoitteessa Pohjoinen Makasiinikatu 6 A, 5 krs. Valitettavasti tällä kertaa seuraaminen etäyhteydellä ei ole mahdollista eikä työpajasta tehdä tallennetta.

ESIINTYMISTYÖPAJA ON TÄYNNÄ JA ILMOITTAUTUMINEN VARASIJOILLE ON PÄÄTTYNYT. Jos et pääse osallistumaan, niin muistathan peruuttaa ilmoittautumisesi mahdollisimman pian osoitteeseen opiskelijat@agronomiliitto.fi. Viet muuten paikan joltain sellaiselta, joka odottaa peruutuspaikkaa. Huomioithan, että ilmoittamatta jätetyistä peruutuksista perimme 15 euron maksun.