Saat palvelua myös kesällä

Agronomiliiton toimisto palvelee 24.6.–4.7. lyhennetyllä aukiololla ma-to klo 10–14 ja 5.–26.7. toimisto on kokonaan kiinni.

Työ- ja virkasuhdeneuvonnan kysymyksiin koko kesän ajan vastaavat Asianajotoimisto Aikan juristit sähköpostitse info@aikalaki.fi ja puhelimitse 010 8411 000 arkisin klo 10–16. Tarvitset asiointiin henkilökohtaisen jäsennumerosi. Asianajotoimisto Aika ei anna palkkaneuvontaa. Kesäaikaan palkkaneuvonnan paras tuki ovat Agronomiliiton verkkosivuilta jäsenkirjautumisen takaa löytyvät palkkatilastot.

Kesätyöntekijöiden tukena toimii maksuton Kesäduunari-info.

Henkilökohtaista uravalmennusta ja työnhakuasiakirjojen kommentointia on saatavilla normaalisti myös kesän ajan – lue lisää.

Toivotamme kaikille leppoisaa kesää - lämpimiä auringonsäteitä, lempeitä kesäsateita, vienoa itikan ininää, hyvää kotimaista ruokaa ja irtautumista arjen rutiineista!