Evästeasetuksesi on tallennettu.

Ehdota Vuoden vaikuttajaa 2024

Vuoden vaikuttaja -tunnustus annetaan henkilölle, joka on vaikuttanut myönteisesti ruoka-alan kehitykseen tai näkyvyyteen sekä muutoinkin toiminut kannustavana esimerkkinä muille.

Vuoden vaikuttaja 2024 – Etsintäkuulutus

Agronomiliitto on valinnut jäsentensä keskuudesta Vuoden vaikuttajan (aiemmin Vuoden agronomi/maisteri) vuodesta 1988 lähtien. Toivomme Agronomiliiton jäseniltä ehdotuksia henkilöistä, jotka ovat mielestänne toiminnallaan ansainneet Vuoden vaikuttaja 2024 -tunnustuksen!

Vastaanotamme ehdotuksia torstaihin 12.9.2024 asti.

Tee ehdotuksesi Vuoden vaikuttajaksi tämän lomakkeen kautta. Voit tehdä ehdotuksesi myös sähköpostitse toimisto@agronomiliitto.fi

Mainitse ehdokkaasi nimi sekä perustelut ehdotuksellesi. Voit tehdä ehdotuksen nimelläsi tai anonyymisti. Mikäli haluat osallistua palkinnon arvontaan, mainitse oma nimesi sekä yhteystietosi. Emme julkaise ehdotusten tekijöiden nimiä. Ehdotuksen tehneiden jäsenten kesken arvotaan 50 euron arvoinen ruokalahjakortti.
Arvonnan voittajalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti.

Agronomiliiton hallitus tekee päätöksen Vuoden vaikuttaja 2024 -tunnustuksen saajasta kokouksessaan syyskuun alkupuolella. Päätöstä tehtäessä huomioidaan sekä jäsenistöltä tulleet, että muilla tavoin esiin nousseet henkilöehdotukset.