Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Webinaari: Tulorekisteri

9.4.2019 10:00 – 10:45 Tämä yrittäjävaliokunnan yhdessä Fondian tietosuoja-asiantuntijan kanssa järjestämä yrittäjille ja yrittäjyydestä kiinnostuneille suunnattu käytännönläheinen koulutus auttaa vastaamaan uuden järjestelmän nostamiin kysymyksiin.

Verohallinto on ottanut vuoden alusta käyttöön uuden sähköisen tulorekisterin. Yrityksillä ja muilla palkanmaksajilla on velvollisuus ilmoittaa tulorekisteriin kaikki palkka- ja ansiotulot, joten uusi järjestelmä koskettaa laajalti melkeinpä jokaista työnantajaa.

Tulorekisterin pitäisi yksinkertaistaa ja selkeyttää työnantajien ilmoitusvelvollisuuksia, kun jatkossa palkkatiedot ilmoitetaan vain yhteen rekisteriin reaaliaikaisesti palkanmaksun yhteydessä ja erilliset vuosi-ilmoitukset verottajalle, työeläkelaitokselle tai tapaturmavakuuttajille poistuvat käytöstä. Tässä käytännön läheisessä webinaarissa saat otettua uuden järjestelmän esiin nostamat kysymykset kerralla haltuun Fondian veroasiantuntijan kanssa.

KENELLE: 

Koulutus on suunnattu yrittäjille ja yrittäjyydestä kiinnostuneille.

ILMOITTAUTUMINEN JA PERUUTUKSET:

Ilmoittaudu jäsenille maksuttomaan webinaariin tämän linkin kautta.