Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Jäsenseminaari: Brändeillä nostetta

25.10.2014 13:30 – 16:30 Agronomiliiton jäsenet ovat lämpimästi tervetulleita ajankohtaisseminaariin Tapahtumatalo Bankiin, Unioninkatu 20, Helsinki.

Ohjelma

13.30             Verkostoitumista kahvin lomassa

14.00             Seminaarin avaus

~ Agronomiliiton hallituksen puheenjohtaja AFM, agronom Mikael Jern

14.15             Kestävän brändin resepti

~ toimitusjohtaja, FM Antti Asumaa, Pulp Agency

Tauko

15.15             Yhteinen vientibrändi suomalaiselle ruoalle ja juomalle

                      ~ toimialajohtaja Esa Wrang, Finpro

15.40             Pitääkö kotimaista ruokaa brändätä kotimaassa?

~ viestintäpäällikkö MMM Outi Hohti, S-ryhmä

16.10             Urabrändäys: Sanoita osaamisesi

~ Ura-asoiden päällikkö Heidi Hännikäinen, Agronomiliitto ry

16.30             Seminaarin yhteenveto ja päätös

Puhujat

Toimitusjohtaja, FM Antti Asumaa on uuden sukupolven mainostoimistojohtaja. Hän on markkinoinnin roudari ja strategi, joka on brändien kanssa kädet savessa. Pulp Agencyn liiderin intohimoina on osallistava kuluttajamarkkinointi ja asiakkaiden luotsaaminen uskottavuuden koodistoissa. Antti haluaa muuttaa mielikuvan, että suomalaiset eivät osaa luoda kansainvälisesti menestyviä kuluttajabrändejä.

Esa Wrang toimii Finpro ry:n toimialajohtajana vastuualueenaan elintarvikesektori. Hänellä on laaja yritysten liiketoiminnan ja kansainvälistymisen koulutus-, konsultointi-, neuvonantaja- ja kehittäjäkokemus, sekä 25 vuoden kokemus elintarvikealan kansainvälisestä liiketoiminnasta, sisältäen mm kansainvälisen kaupan tulosvastuun  ja vientioperaatioiden toteuttamisen Euroopassa, Venäjällä, Pohjois-Amerikassa, Aasiassa ja Lähi-idässä. Esa Wrang vastaa elintarvikealan Team Finland vientiohjelman toteutuksesta yhdessä Elintarviketeollisuusliiton, Team Finland –toimijoiden sekä elintarvikealan vientiyritysten kanssa.

MMM, viestintäpäällikkö Outi Hohti tekee työkseen S-ryhmän marketkaupan viestintää. Hän on ollut SOK:lla töissä kuluttajaekonomistiksi valmistumisestaan lähtien. Outi on ollut mukana kehittämässä S-ryhmän vastuullisuusviestintää ja -raportointia sen alkutaipaleelta lähtien. Vuosien varrella työkokemusta on karttunut myös muun muassa kriisiviestinnästä ja maineenhallinnasta. Tällä hetkellä Outin päätyönä on ruokakaupan viestintä, josta yhä suurempi osa toteutetaan uusissa digitaalisissa kanavissa. Outi Hohti on osallistunut työssään myös muihin elintarvikeketjun viestintää kehittäviin tehtäviin.

MMM, Ura-asioiden päällikkö Heidi Hännikäinen valmentaa, neuvoo ja ohjaa Agronomiliiton jäseniä työnhakuun, uranhallintaan ja -suunnitteluun liittyvissä kysymyksissä. Hänellä on 15 vuoden kokemus alan työmarkkinoista ja niiden muutoksista. Heidi on ollut mukana kehittämässä erilaisia työelämään liittyviä palveluita ja lainsäädäntöä erilaisissa yhteistyöryhmissä Akavan sisällä ja muun muassa työ- ja elinkeinoministeriössä. Heidi on ollut luomassa verkkopohjaista uraohjauksen sanakirjaa, ja hän on perustajajäsen Uraohjaajat ja -valmentajat ry:ssä.

Tilaisuuden juontaa Agronomiliiton viestintäpäällikkö ETM Maija Soljanlahti.

Ilmoittautuminen on päättynyt. Peruutukset sähköisesti toimistolle: toimisto (at) agronomiliitto.fi.