AGROSENIORIT: Syyskuun lounastapaaminen

4.9.2024 12:00 Suomalainen ruoka on juhlapäivänsä ansainnut, ja sinut on kutsuttu mukaan sitä viettämään! Paras tapa viettää Suomalaisen ruoan päivää on kokoontua yhteiselle lounaalle nauttimaan kotimaisesta ruoasta ja hyvästä seurasta.

Agrosenioreiden lounas järjestetään myös syyskaudella Ravintola Gilletin juhlasalissa,
Kasarmikatu 23, Helsinki

Tapaaminen alkaa alustuksella klo 12. Pöytiin tarjoiltu lounas nautitaan alustuksen ja keskustelujen jälkeen. Kun ilmoittaudut lounaalle, pyydämme sinua etukäteen valitsemaan liha-, kala- tai kasvisruuan. Lounaan hinta on noin 18 € sisältäen kahvin. Juhasali on tilava, joten osallistujamäärää ei ole tarpeen rajoittaa.

alustus:
Kehityspäällikkö ETM Minna Asunmaa, Ruokatieto Yhdistys ry:
Hyvää Suomesta, joka päivä

Ilmoittauduthan ruokavarausten vuoksi viimeistään 29.8. tästä linkistä

Tervetuloa mukaan!

Suomalaisen ruoan päivä 4.9. nostaa oman maan ruoan hetkeksi ansaitsemaansa valokeilaan. Toisinaan itsestäänselvyytenä pitämämme maukas, ravitseva, puhdas ja riittävä ruoka on itse asiassa etuoikeus. Juhlistetaan siis sitä, että osaavat ruokaketjun ammattilaiset varmistavat, että voimme nauttia oman maan antimia joka päivä, sesongista tai maailman tuulista huolimatta.