Varsinais-Suomen agronomit ry on vuoden yhdistys 2023

Agronomiliiton hallitus valitsi vuoden yhdistykseksi 2023 Varsinais-Suomen agronomit. Yhdistystä kiiteltiin erityisesti aktiivisesta ja oman jäsenistönsä näköisestä toiminnasta. Yhdistyksen puheenjohtaja Fanni Heinonen vastaanotti palkinnon etäyhteyksin Agronomiliiton jäsenyhdistysillassa 14.3.2024.

Varsinais-Suomen agronomien johtokunta järjestää jäsentensä näköistä toimintaa

Varsinais-Suomen agronomit ry on Agronomiliiton vuoden yhdistys 2023. Agronomiliiton hallitus perusteli valintaa seuraavasti:

Monipuoliset tilaisuudet ja mutkaton viestintä

Varsinais-Suomen agronomien toiminta oli hyvin aktiivista viime vuoden aikana. Vuonna 2023 järjestetyt tapahtumat ja tilaisuudet olivat monipuolisia ja niitä järjestettiin ympäri vuoden eri muodoissa. Vuoden aikana käytiin tutustumisvierailulla niin tiloilla kuin lehden toimituksessa. Vuoteen mahtui myös risteilyreissu jäsenille yhdessä toisen yhdistyksen kanssa sekä kulttuurikokemuksia teatterin merkeissä. Varsinais-Suomen agronomit järjestivät useita johtokunnan kokouksia vuoden aikana, sekä viestivät aktiivisesti jäsenkirjeiden avulla jäseniään. Myös viestintä liiton suuntaan oli mutkatonta.

Uuden vastavalmistuneiden stipendin lanseeraus

Edeltävän vuoden aikana yhdistys myös lanseerasi uuden vastavalmistuneiden stipendin varsinassuomalaiselle maisteritutkielman suorittaneelle. Stipendin saamisen ehtona on, että valmistunut on Agronomiliiton ja Varsinais-Suomen agronomit ry:n jäsen. Stipendi on varmasti erittäin hyvä lähetystapa alojemme opiskelijoihin sekä vastavalmistuneisiin. Näin heitä on mahdollista saada entistä paremmin mukaan jäsenyhdistystoimintaan, mikä on välttämätöntä myös yhdistyksien toiminnan jatkumisen kannalta.

Agronomiliitto onnittelee vuoden yhdistystä

Yhdistyksen puheenjohtaja Fanni Heinonen vastaanotti palkinnon etäyhteyksin Agronomiliiton jäsenyhdistysillassa 14.3.2024. Agronomiliitto haluaa tällä valinnalla kannustaa yhdistystä jatkamaan aktiivista ja oman jäsenistönsä näköistä toimintaa ja jatkossakin järjestämään jäseniään kiinnostavia vierailuja ja kulttuuritapahtumia sekä muita verkostoitumistilaisuuksia. Tärkeää on myös kehittää yhdistyksien toimintaa lähemmäs alamme opiskelijoita, jolloin toimijoita ja aktiivisia jäseniä on jatkossakin.

Lisätietoja:

Varsinais-Suomen Agronomit